سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دنیا را به کسی که دوست داردو کسی که دوست ندارد، می دهد؛ امّا دین را جز به کسی که دوست دارد، نمی دهد . پس خداوند به هرکه دین داده، دوستش داشته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

اعتقادی تاریخی سیاسی
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:2بازدید دیروز:0تعداد کل بازدید:1248

محسن محمدزاده :: 86/5/21::  11:39 عصر

دفتر مدیر مسوول روزنامه حزب الله با انتشار اطلاعیه ای اخبار منتشر شده از سوی برخی سایت ها مبنی بر خرید باشگاه منچستر انگلستان را تکذیب کرد.
در پی انتشار خبری در برخی از سایت ها مبنی بر خرید باشگاه منچستر انگلستان از سوی دبیر کل حزب الله ایران، و انتشار روزنامه حزب الله در شمارگان دو و نیم میلیون نسخه، خبرنگار خبرگزاری رسا صحت و سقم این خبر را دفتر مدیر مسوول روزنامه حزب الله جویا شد و این دفتر نیز اطلاعیه ای به این شرح منتشر کرد: 

آیت الله خرازی دبیرکل حزب الله ایران خبر خرید باشگاه منچستر یونایتد را تکذیب کرد و افزود با هیچ شبکه یا سایت و یا در هیچ جلسه‌ای سخنی این چنین نگفته است. 
اینگونه اخبار نشانه آن است که دشمنان برای تخریب جریان حزب الله، روش تخریب شخصیت‌هایش را نشانه رفته‌اند و با دروغ‌سازی درصدد نابودی شخصیت‌های محوری حزب الله هستند.
متأسفانه سایت‌های دیگری نیز از اخبار فوق استفاده‌ کرده‌اند که بخش حقوقی حزب الله به زودی در دستگاه قضایی بر علیه شایعه پراکنان شکایت خواهد کرد.
آنچه حزب الله آرزوی آن را دارد تشکیل:
1. باشگاهی ورزشی‌ای در حدّ منچستر یونایتد از بازیکنان مسلمان دنیا است، تا زمینه تحقیرهای مسیحیت سیاسی از بین برده شود.
2. موجودی نیروهای حزب الله باید به گونه‌ای باشد که اگر هر یک از اعضای فعلی حزب الله،‌ یک روزنامه حزب الله را تهیه کنند فروش روزنامه در حجم عددی فوق تعریف شود.
3. از کلیه سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، تقاضا می‌شود هرگونه خبری را واقعیت نپندارند و قبل از انتشار حتماً با روابط عمومی حزب الله و یا دفتر سیاسی حزب الله از درستی یا نادرستی آن مطئن شوند و این شیوه کسانی است که به قیامت باور دارند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

1248

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
اعتقادی تاریخی سیاسی
::اشتراک::